Wszystko staje się społeczne. Internauci publikują informacje, dzielą się nimi i poszukują ich w Internecie. Szukają również informacji o Twojej firmie, jej produktach i usługach. Warto zatem zadbać, by informacje te były prawdziwe i oddawały wartość jaką Twoja oferta stanowi dla klienta.
Społeczeństwo to jedyny krytyk, którego opinia się liczy-Mark Twain
Na pewno przed podjęciem decyzji pytasz znajomych o zdanie i kierujesz się opinią innych ludzi o produkcie. Tak samo postępują Internauci. Poszukują opinii na:
Oferujemy narzędzia i usługi monitorowania opinii o Twojej firmie. Dysponujemy wiedzą i doświadczeniem, aby prowadzić skuteczną komunikację oraz przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym. Wszystko to by przedstawić Twoją ofertę w pozytywnym i prawdziwym świetle.
Wszyscy ufamy ekspertom – Twoi klienci też. Jeśli ufają to chętniej kupią produkt lub usługę.
Jeśli znasz się na tym, co robisz (a wierzymy, że tak właśnie jest) możemy wykreować Cię na eksperta w Twojej dziedzinie.
Zamień klientów w znajomych. Klient może zostać znajomym Twojej marki. Dosłownie. Dzięki serwisom społecznościowym, takim jak Facebook, NK.pl, Twitter i inne, informacje o Twojej firmie mogą stać się stałą częścią dnia Twojego klienta.
Media społecznościowe pozwalają na budowanie związku z internautą i angażowanie go w rozwój Twojego biznesu, by stał się nie tylko jednorazowym, ale stałym i lojalnym klientem.
Klienci lubi firmę która prowadzi dialog z klientem. Odpowiednia reakcja na opinię pochlebną jest zawsze mile widziana, reakcja na opinię nie pochlebną jest konieczna. Dowodzi odpowiedzialności, szacunku dla klienta i buduje zaufanie. Wczesne wychwycenie sytuacji problematycznych może uchronić firmę przed poważnym kryzysem wizerunkowym.
Oferujemy usługi monitoringu opinii a także reagowania na nie i budowania dobrego wizerunku Twojej firmy.