Wypromujemy Twoją firmę w Internecie.

Agencja Netivo zrealizuje Internetową strategię Twojego biznesu.
Od budowy strony, poprzez kampanie reklamowe a na brandingu i social media skończywszy.

Social Media & e-PR

Będą o Tobie dobrze mówić

  • Blogi
  • Facebook
  • Fora
  • N-K.pl
  • Twitter
  • Mikroblogi
  • Serwisy społecznościowe
  • Aplikacje Facebook
  • Monitorowanie opinii

Wszystko staje się społeczne. Internauci publikują informacje, dzielą się nimi i poszukują ich w Internecie. Szukają również informacji o Twojej firmie, jej produktach i usługach. Warto zatem zadbać, by informacje te były prawdziwe i oddawały wartość jaką Twoja oferta stanowi dla klienta.

Społeczeństwo to jedyny krytyk, którego opinia się liczy-Mark Twain

Na pewno przed podjęciem decyzji pytasz znajomych o zdanie i kierujesz się opinią innych ludzi o produkcie. Tak samo postępują Internauci. Poszukują opinii na:

  • Blogach
  • Forach
  • Serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, czy NK.pl
  • Mikroblogach, takich jak Twitter, czy Blip

Oferujemy narzędzia i usługi monitorowania opinii o Twojej firmie. Dysponujemy wiedzą i doświadczeniem, aby prowadzić skuteczną komunikację oraz przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym. Wszystko to by przedstawić Twoją ofertę w pozytywnym i prawdziwym świetle.

Kampanie eksperckie

Wszyscy ufamy ekspertom – Twoi klienci też. Jeśli ufają to chętniej kupią produkt lub usługę.
Jeśli znasz się na tym, co robisz (a wierzymy, że tak właśnie jest) możemy wykreować Cię na eksperta w Twojej dziedzinie.

Serwisy społecznościowe

Zamień klientów w znajomych. Klient może zostać znajomym Twojej marki. Dosłownie. Dzięki serwisom społecznościowym, takim jak Facebook, NK.pl, Twitter i inne, informacje o Twojej firmie mogą stać się stałą częścią dnia Twojego klienta.

48% Użytkowników w wieku 18 do 34 lat sprawdza Facebooka zaraz po przebudzeniu

Dysponujemy szeregiem narzędzi wspomagających budowanie społeczności wokół Twojej marki

  • Aplikacje pomagające w zdobywaniu lojalnych fanów Twojej firmy
  • Strategie angażujące Twoich klientów i budujące trwałe więzi
  • Praktyczne know-how pozwalające Twojemu przekazowi na dotarcie do klienta

Media społecznościowe pozwalają na budowanie związku z internautą i angażowanie go w rozwój Twojego biznesu, by stał się nie tylko jednorazowym, ale stałym i lojalnym klientem.

Monitorowanie opinii

Klienci lubi firmę która prowadzi dialog z klientem. Odpowiednia reakcja na opinię pochlebną jest zawsze mile widziana, reakcja na opinię nie pochlebną jest konieczna. Dowodzi odpowiedzialności, szacunku dla klienta i buduje zaufanie. Wczesne wychwycenie sytuacji problematycznych może uchronić firmę przed poważnym kryzysem wizerunkowym.

Oferujemy usługi monitoringu opinii a także reagowania na nie i budowania dobrego wizerunku Twojej firmy.